Zundertse selectie - NAC Breda

vrijdag 24 juni 2011, 18:50

Aanstaande zaterdag 2 juli wordt op sportpark de Wildert de 15e editie Zundertse selectie – NAC Breda gespeeld. De wedstrijd vangt aan om 17.00 uur en wordt georganiseerd door de sponsorwerkgroep vv Zundert.

Evenals voorgaande jaren is de Zundertse selectie samengesteld uit alle KNVB-verenigingen uit de gemeente Zundert.

De selectie wordt gecoacht door vv Zundert-trainer Coen Rijppaert. Ludwig van de Wouw en Ruud Verheijen, beiden vv Zundert, treden respectievelijk op als leider en verzorger.

De selectie bestaat uit
Etienne Hereijgers, Kees Bullens, Roy Jacobs, Niels Damen, Sven Goethals (allen vv Zundert).
Peter Kuijstermans, Leroy Daems, Joris Goossens, Daan van de Broek, Niek Voermans (allen Moerse Boys).
Arjan Martens, Robert van Gurp (beiden VVR).
Jeroen Koeken, Leroy Gommers (beiden vv Wernhout).
Roel Jongenelis, Jacky Meeusen (beiden vv Achtmaal)

Komende week traint deze selectie nog twee keer op het trainingscomplex van NAC aan de Rustenburgstraat. Dinsdag 28 en donderdag 30 juni. Aanvang van de trainingen is om 20.00 uur.