Zundertse selectie - NAC Breda

dinsdag 6 juni 2017, 21:14

Zaterdag 1 juli 2017 spelen de profs van NAC in de oefencampagne de ‘klassieker’ tegen een selectie van amateurvoetballers uit de regio Zundert.

Het persoonlijk geschreven stuk van AD-journalist Sjoerd Mossou in BN DeStem 30 mei jl. had geen mooiere titel kunnen krijgen: “NAC, levensader van Breda en omstreken”. Want NAC leeft enorm in de regio Zundert. Dat NAC na twee jaar eindelijk weer terug is in de eredivisie, dat is zeker een opsteker voor de regionale voetballiefhebber, veelal ook supporter van NAC.

Op het sfeervolle sportpark de Wildert in Zundert, is de aftrap van dit traditionele duel tegen de Parel van het Zuiden om 17.00 uur . De Zundertse Selectie bestaat uit de beste spelers van de eerste elftallen van de regionale voetbalverenigingen uit Achtmaal, Rijsbergen, Wernhout en Zundert.

Voorafgaand aan deze wedstrijd speelt het team van NAC JO11 een match tegen Almere City JO11. Deze wedstrijd begint om 14.45 uur. De muzikale omlijsting wordt verzorgd  door Drive-Inn show Frans van Gorp. Het sportpark is geopend vanaf 14.00 uur.

Een kaart voor de wedstrijd Zundertse Selectie – NAC Breda geeft tevens toegang tot de wedstrijd NAC JO11 – Almere City JO11 en andersom. Kaarten zijn online verkrijgbaar in de voorverkoop met 10% korting tot en met 29 juni a.s. via www.samenvoornac.nl/tickets. Op de wedstrijddag kun je vanaf 14.00 uur tegen contante betaling aan de kassa’s je kaartje kopen. Entreeprijzen bij de kassa: normale toegangsprijs EUR 9,00 en toegangsprijs kinderen t/m 12 jaar en 65+ voor EUR 4,00.

Ook dit jaar bestaat de mogelijkheid de consumptiebonnen via een pintransactie te betalen.

Adres:

Sportpark De Wildert  Wildertsedijk 22  Zundert