Zundert kansloos tegen Baardwijk

dinsdag 2 april 2013, 21:30

Alhoewel Baardwijk ook niet een van zijn beste wedstrijden dit seizoen speelde had Zundert afgelopen zondag weinig in te brengen tegen Baardwijk. Welgeteld kende de wedstrijd zeven hoogtepunten. Drie voor Baardwijk waaruit twee keer gescoord werd. Drie voor Zundert zonder resultaat en één voor de scheidsrechter die een buitenspelsituatie van drie Baardwijkspelers over het hoofd zag waarvan je zou denken dat hij met de fiets was gekomen. De eerste mogelijkheid was voor Baardwijk. Een inzet caramboleerde via de binnenkant van de paal weer het veld in. De tweede mogelijkheid was voor Zundert toen Jesse Mouws in de 18e minuut zijn directe tegenstander zijn hielen liet zien en in het doelgebied nog enkele Baardwijkspelers in de luren legden. Helaas werd zijn panklare voorzet te zwak ingeschoten. In de 35e minuut kwam Baardwijk op voorsprong. Een scherpe voorzet van links werd bij de 2e paal perfect ingekopt, 1-0 wat tevens de ruststand was.

Na rust probeerde Zundert de bakens te verzetten door wat directer de voorste linie te bereiken. Helaas was het deze middag allemaal net niet. De gretigheid van de Baardwijkspelers was voldoende om de Zundertspelers deze middag op afstand te houden. Toch was de eerste mogelijkheid weer voor Zundert. Een scherpe voorzet van links werd knap onschadelijk gemaakt door de Baardwijkgoalie.In de 64e minuut viel het doek definitief over Zundert. Etienne wist de 1e inzet van Baardwijk nog te pareren, Rob de 2e en de derde inzet (kopbal) na een voorzet van links was Etienne en de verdediging te machtig. Stand 2 – 0. Zundert probeerde het nog wel. Verder dan een kopbal van Erwin tegen de lat kwam men echter niet.

Al bij al een vlakke vertoning van Zundert. Het is te hopen dat de  wedstrijd tegen Baardwijk een eenmalige gebeurtenis is geweest, want er zullen nu echt punten gepakt moeten worden. Te beginnen a.s. zondag tegen koploper Groen Wit.