Zundert Dames nog zonder punten

maandag 26 september 2011, 21:25

Na een heerlijk ritje richting zee moest toch de afslag richting het voetbalveld van Terneuzen worden genomen om om 12.30 uur af te trappen. Door een fout van de keeper krijgt Ankie de bal onverwacht in haar voeten vrij voor de goal. Door de stress schiet ze jammerlijk over. Na een verre uittrap gaat de bal over de achterhoede van Zundert, waardoor Terneuzen door kan lopen richting Zundert goal. De eerste bal kan nog gestopt worden door Ellen D. maar wordt in de rebound alsnog binnen geschoten. In de laatste minuut van de 1e helft nog een kans voor Ankie. Het schot gaat echter voorlangs.

De tweede helft gaat gelijk op. Zowel Terneuzen als Zundert krijgt kansen. Na een paar minuten komt Zundert toch een beetje in de verdrukking. De snelle rechtshalf gaat er van door en is deze keer helaas niet te stoppen 2-0. Met nog ongeveer een kwartier te spelen weet Terneuzen er nog 3-0 van te maken. Een enigszins geflatteerde uitslag.

In de wetenschap dat Zundert Dames twee sterke tegenstandsters heeft gehad krijgt zij de komende wedstrijden hopelijk meer mogelijkheden om te scoren en zo een wedstrijd winnend af te sluiten.