Zundert 2 speelt nacompetitie

woensdag 15 mei 2013, 21:50

Hoewel Zundert 2 dit seizoen slechts een van de twee ploegen was die in competitieverband van Boeimeer wist te winnen moesten de Zundertse reserves toch haar meerdere in de Bredanaars erkennen. Boeimeer werd met één punt voorsprong op Zundert kampioen van de reserve 3e klasse B. Zundert pakte wel rechtstreeks een periodetitel en speelt daarom nacompetitie tegen Hontenisse 2 en DESK 3 voor een plaats in de reserve 2e klasse.

De eerste wedstrijd had op 12 mei in Kloosterzande gespeld moeten worden tussen Hontenisse en DESK. Door een overlijden bij DESK is deze wedstrijd uitgesteld naar zaterdag 18 mei.

Op maandag 20 mei, 2e Pinksterdag komt Zundert 2 in actie tegen de verliezer van deze  wedstrijd. Op zondag 26 mei voetbalt Zundert vervolgens tegen de winnaar van 12 mei. Zundert speelt thuis tegen Hontenisse en uit bij DESK. Dit houdt in dat zaterdag a.s. pas bekend wordt of Zundert haar eerste wedstrijd thuis of uit speelt.