Zundert 1 - Moerse Boys 1

vrijdag 17 augustus 2012, 18:40

Zaterdag 18 augustus speelt Zundert 1 haar eerste wedstrijd in de poulefase van de KNVB Beker Amateurs. Om 17.00 uur wordt in Prinsenbeek aangetreden tegen zaterdagderdeklasser Beek Vooruit. In het Prinsenbeekse team spelen een aantal oud Baronie- en NAC-spelers waaronder Piërre van Hooijdonk.

Dinsdag 21 augustus ontvangt Zundert 2e klasser Moerse Boys. Voor het eerst in lange tijd treffen beide zusterverenigingen elkaar in een officiële wedstrijd. Beide teams zullen niet voor elkaar onder willen doen en voor de winst gaan in deze prestige strijd. De wedstrijd wordt gespeeld op sportpark de Wildert. De aanvangstijd is gewijzigd naar 20.00 uur.

Voorafgaand aan het duel speelt Zundert E1 tegen Moerse Boys E1. Deze kleine kraker staat om 19.00 uur op het programma.

Zondag 26 augustus speelt Zundert haar 3e en laatste wedstrijd in de poule fase. Tegenstander is dan derdeklasser Internos, de club waartegen Zundert ruim 80 jaar geleden haar allereerste wedstrijd speelde. Aanvang 14.30 uur op de Wildert.

Supporters steun onze jongens!!!