Zundert wint spelregelavond met topscheidsrechter Danny Makkelie

woensdag 28 september 2016, 13:00

Aanstaande zaterdag begint de Week van de Scheidsrechter. Van 1 tot en met 9 oktober staat het uitspreken van waardering naar de scheidsrechter centraal, ook op de Nederlandse voetbalvelden.

Alle 35.000 (assistent-)scheidsrechters in Nederland ontvangen vanuit de KNVB een persoonlijk bedankje voor hun inzet. Zij maken het immers mede mogelijk dat zo veel voetballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten.

In het kader van de Week van de Scheidsrechter werd VV Zundert door de KNVB genomineerd voor een spelregelavond op 3 oktober a.s. Onze vereniging is één van de negen amateurverenigingen, waarbij een scheidsrechter uit het betaald voetbal een presentatie geeft over de spelregels. Op maandagavond 3 oktober is topscheidsrechter Danny Makkelie de spreker in onze kantine op sportpark De Wildert. De avond begint om 19:30 uur

Natuurlijk is deze avond in de eerste plaats voor onze eigen scheidsrechters en de scheidsrechters van de Zundertse zusterverenigingen. Ook de trainers en leiders van de teams en elftallen zullen worden uitgenodigd. Ook de B-jeugd, die dit jaar het spelregelbewijs moet halen wordt verwacht. Ivm de capaciteit van de kantine is de avond alleen voor genodigden. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen uit bovengenoemde groepen en beschikbare plaatsen zal het bestuur komende dagen mogelijk meerdere doelgroepen uitnodigen.

Meer info over de Week van de Scheidsrechter