ZUNDERT VEEL TE STERK VOOR ONMACHTIG MOLENSCHOT.

maandag 26 augustus 2013, 22:10

Hoewel  Zundert op dit moment geteisterd wordt  door vele blessures  was vijfdeklasser  Molenschot totaal geen partij in het bekerduel van afgelopen zondag. Technisch-tactisch, maar zeker ook conditioneel konden zij niet in de schaduw staan van de rood-zwarten. Nadat er al verschillende kansen waren gemist was het Maikel Zagers die Zundert in de 10e minuut op 1-0 bracht. Het was een wonder dat het tot de 27e minuut duurde voordat Fabian Nelemans de stand op 2-0 bracht. Maikel bepaalde in de 40e minuut de russtand op 3-0 terwijl die op dat moment , gezien het aantal gemiste kansen minstens 8-0 had kunnen zijn. Na rust kwam Dirk van Hasselt in de ploeg voor Rob Luijten Het vizier bij Zundert stond nog steeds niet scherp en de ploeg sprong ook in de tweede helft heel slordig om met de kansen die het kreeg. Frenk Zagers en Jesse Mouws werden  gewisseld voor Roy Backx en Ferdi  Herreijgers. Er volgden nog doelpunten van Erwin, Maikel en een eigen doelpunt van een totaal ontredderde verdediger van Molenschot. Door gebrek aan concentratie in de Zundert-defensie was het waarachtig  mogelijk dat Molenschot nog een tegentreffer scoorde. Eindstand 6-1. Kortom een wedstrijd om snel te vergeten, maar wel een wedstrijd waaruit geleerd kan worden dat in de competitie meer scherpte en concentratie aanwezig zal moeten zijn !

Opstelling:  Thomas van Nederkassel, Rob Luijten, Mathijs Hense, Rogier Haest,Frenk Zagers, Olivier van Hassel, Fabian Nelemans, Jesse Mouws, Erwin Braspenning. Maikel Zagers.