Zundert naar finale

zondag 25 mei 2014, 19:00

Zundert verpletterde op sportpark De Wildert SSW met 10-0. Door dit resultaat en de 0-2 uitoverwinning speelt Zundert op hemelvaartsdag 29 mei en zondag 1 juni tegen Advendo om een plaats in de 3e klasse. Advendo hield DSE vandaag op 1-1, zodat de 1-2 uitoverwinning in Etten-Leur Advendo een ticket voor de finale opleverde.

A.s. donderdag 29 mei is de eerste wedstrijd Advendo - Zundert. Supporters  kunnen met de bus naar de wedstrijd in Breda. De bus vertrekt om 13:00 uur vanaf sportpark De Wildert. Er wordt per persoon een bijdrage van € 2,50 gevraagd. Opgeven voor de bus kan door een mailtje te sturen naar Mitchel Roovers: m.j.j.g.roovers@outlook.com. Aanmelden dient vóór woensdagavond 18:00 uur te gebeuren.