Zundert moet puntendeling toestaan.

maandag 9 november 2015, 21:50

Zundert trad aan zonder de geblesseerden Pieter Dictus, Jesse Mouws en Wim Kas. Al na 5 minuten kreeg Ferdi Hereijgers via Gaynio Aarts een geweldige kans. De keeper wist met beide voeten te pareren. De eerste kwartier waren beide ploegen aan elkaar gewaagd. In de17e minuut werd een corner door Zundert slecht weggewerkt en opnieuw ingebracht door Hoeven. Thomas bokste de bal voor een tegenstander, die vervolgens in buitenspelpositie binnenschoot. Hoeven leek even het initiatief te pakken en een tweede kans werd vlak voor de doelmond huizenhoog overgeschoten. Op het halve uur werd Zundert weer sterker en was het enkele keren dreigend via Denis Vujcic. Na 36 minuten viel plots de openingstreffer voor Zundert. Een goed combinerend Zundert zette via Denis voor. Ferdi legde met de borst knap klaar voor Olivier die via binnenkant paal raak schoot. Vlak voor rust leek Gaynio binnen de 16 naar de grond getrokken te worden. De scheidsrechter zag echter geen overtreding. Een geweldige crosspass van de weer sterk spelende Dennis Verheijen en een plotse kans voor Denis waren de laatste wapenfeiten voor de theepauze.

Direct na rust leek Zundert de marge te vergroten. Op een scherpe voorzet van Gaynio, na een sterke individuele actie, kwam Fabian een teentje te kort. Hoeven voerde de druk op, nam het initiatief maar kon geen grote kansen afdwingen. Na een uur spelen kreeg Zundert weer grip op de wedstrijd en kreeg het meerdere kansen om de wedstrijd te beslissen. Echter de onvermoeibare en sterk spelende Denis was enkele keren te zelfzuchtig en Fabian Nelemans mistte de precisie. Een kwartier voor tijd leek Hoeven langszij te komen. Na een snelle omschakeling schoot de spits echter snoeihard naast. Hoeven ging achter een-op-een spelen en bood Zundert daarmee de ruimte. De sterk ingevallen Tim Goethals schonk Denis Fabian nog twee grote kansen, maar beiden vonden de keeper op hun weg. Uit een corner kreeg Zundert twee minuten voor tijd het deksel op de neus. Een terug ingebrachte bal stuiterde buiten bereik van Thomas in de verre hoek.

De opstelling:  Thomas van Nederkassel, Rob Luijten, Frenk Zagers, Niek Daamen, Thijs Damen, Dennis Verheijen, Fabian Nelemans, Olivier van Hassel, Denis Vujcic, Ferdi Hereijgers (W: Tim Goethals) en Gaynio Aarts (W: Tjeu van der Heijden).

Wisselspelers: Tim Goethals, Tjeu van der Heijden, Yannick Nelemans en Alex van Nederkassel.