Zundert MC1 KAMPIOEN!!!

zondag 1 december 2013, 21:10

Na een spannende pot voetbal brak zaterdagmiddag een groot gejuich  los op sportpark De Wildert. Door een 2-1 overwinning op het op de 5e plaats staande Baronie MC2 werden de Zundertse meiden KAMPIOEN.

Na een goede serie wedstrijden en verleis van Waspik MC1 kwamen de Zundertse meiden enkele weken geleden aan kop. Het kampioenschap kwam in zicht. zaterdag moest er wel gewonnen worden omdat JEKA nog op gelijke hoogte kon komen. Waar de Zundertse meiden hun plicht deden verzaakte JEKA en verloor met 0-3 van Viola. Zundert MC1 is hierdoor de enige echte kampioen van de najaarsreeks 2e klasse MC15.

Met z'n allen, 17 speelsters, begeleidsters en trainsters hebben ze er hard voor gestreden. Een dikke proficiat aan allemaal en in 2014 veel succes in de nieuwe competitie!