Zundert JO9-2 wint Avondje NAC!

woensdag 16 november 2016, 12:00

Op 4 november werden de jeugdteams door het jeugdbestuur uitgedaagd om kaartjes te winnen voor een "Avondje NAC". Dit in het kader  van de actie van Uitgeverij de Bode. Uit de inzendingen heeft het jeugdbestuur JO9-2 uitgekozen om vrijdag 18 november a.s. gratis de wedstrijd NAC Breda - VVV Venlo te bezoeken.

De motivatie van JO9-2

Beste Jacqueline

Bij deze ontvangt u de motivatiebrief namens de J09-2: waarom de J09-2 een avondje naar NAC verdiend.

Het team is dit jaar gestart met 4 nieuwelingen en 4 spelers met ervaring. In het begin was het voor de “ervaren” spelers niet altijd even leuk om te spelen met de nieuwelingen. Ze snapten het spel niet en waren halverwege de eerste helft al moe. Maar nu bijna een half seizoen verder hebben ze samen hard gewerkt om als team te spelen en zelfs de eerste overwinningen zijn een feit.  Maar er valt nog een hoop te leren en zoals de teamspelers zelf aangeven: kunnen ze nog veel leren van de spelers van NAC en Venlo.

Het voetbalspel van het team wordt steeds beter maar de sfeer was goed en is nog steeds goed. In de competitie doen ze goed hun best en gaat het met de wedstrijd beter.  De jongens en meisje hebben het leuk voor, tijdens en na de trainingen en wedstrijden. Dit teamgevoel zal zeker nog beter worden als zij als teamuitje naar NAC mogen. Dit zouden ze allemaal heel gaaf vinden.

De trainer is zelfs van mening dat de teamspelers ervoor gaan zorgen dat NAC weer gaat spelen in de eredivisie. Dan moet NAC nog wel even geduld hebben maar als de spelers nu al een keertje mogen gaan kijken dan zal de spirit nog groter worden en dan zullen ze vast als kampioenen eindigen!!

Hopelijk bent u nu overtuigd dat het team J09-2 naar de voetbalwedstrijd NAC Breda – VVV Venlo mag!

Met vriendelijke voetbalgroeten

De teamleden van J09-2