Zundert E1 en Zundert F3 NAJAARSKAMPIOEN!!!

zondag 8 december 2013, 10:40

Zundert E1 won op sportpark de Wildert  van medetitelkandidaat Chaam E1. Tot zaterdag hadden beide teams 21 punten uit 9 wedstrijden behaald. Beide toppers uit de 1e klasse E12 hadden elkaar nog niet eerder ontmoet. Zundert  won in een zeer spannende wedstrijd met 2-1 van de rivalen uit Chaam en werd daardoor kampioen. Volgende week staat de uitwedstrijd tegen Chaam op het programma. Dan zal blijken of Zundert alleen of samen met Chaam kampioen is!

Zundert F3 speelde een uitwedstrijd tegen nummer twee Gloria UC F3. Zundert had tot zaterdag 24 punten uit 8 wedstrijden en Gloria 21 punten uit 9 wedstrijden. Een overwinning was voor Zundert F3 voldoende om kampioen te worden in de 4e klasse F477. Zundert deed wat ieder hoopte en won met 1-3 en trok met nog 1 wedstrijd te spelen het kampioenschap naar zich toe. Als op 21 december ook nog de laatste wedstrijd van hekkensluiter VVR F4 wordt gewonnen is het team zelfs ongeslagen kampioen met louter overwinningen!

Ook Zundert D2 had nog kans op het kampioenschap. Voor hen stond eveneens een zware uitwedstrijd tegen nummer twee Ulicoten D1 op het programma. Met allebei 24 punten uit 9 wedstrijden, maar een veel beter doelsaldo voor Zundert waren de kansen volop aanwezig. Bovendien had Zundert op De Wildert met 4-1 weten te winnen. In de laatste wedstrijd bleek echter Ulicoten de sterkste te zijn en won nu met 4-1 van Zundert. Ulicoten werd daardoor kampioen in de 5e klasse D168