Zilveren waarderingsspeld voor Charles van Elsacker

dinsdag 8 oktober 2013, 20:20

Op de algemene ledenvergadering van maandag 31 september jl. werd bestuurslid Charles (Sjol) van Elsacker verrast door Joep Timmermans, lid districtsbestuur/portefeuillehouder veldvoetbal van de KNVB die hem de zilveren waarderingsspeld uitreikte voor zijn jarenlange lidmaatschap van het hoofdbestuur. Enkele weken geleden had Sjol in een bestuursvergadering aangegeven dat hij, na 18 jaar zitting te hebben gehad in het hoofdbestuur niet meer voor een nieuwe bestuursperiode beschikbaar zou zijn. Het bestuur betreurde dit besluit maar wilde deze bijzondere verdienste van Sjol voor de vereniging niet zomaar voorbij laten gaan. Bij de KNVB is een onderscheiding aangevraagd die hem is toegekend en aan het einde van de vergadering werd opgespeld.

Tot groot genoegen van de aanwezige leden en het bestuur is onze Sjol echter op zijn besluit teruggekomen en blijft hij voor een nieuwe bestuursperiode verantwoordelijk voor de accommodatie van vv Zundert.