Zakcentje bijverdienen?

donderdag 5 juni 2014, 12:30

12 juli a.s. wordt de jaarlijkse wedstrijd Zundertse selectie – NAC Breda op ons sportpark De Wildert gespeeld. Zoals gebruikelijk is hier een loterij aan gekoppeld waarvoor alle voetballende leden loten hebben verkocht. De overgebleven, nog niet verkochte loten worden tijdens de Aardbeienfeesten op 21 en 22 juni verkocht. De sponsorwerkgroep zoekt jeugdleden vanaf 10 jaar en ouder die deze loten dan willen verkopen. De loten verkopers verdienen voor elk verkocht boekje € 2,50 en gaan, vanuit de VV Zundert kraam, zelfstandig op pad. Natuurlijk mag je ook met een groepje of je team verkopen wat natuurlijk zeker zo gezellig is!

Wie een zakcent bij wilt verdienen kan zich opgeven bij Stefan Lammerse. Per mail via stepas@home.nl.