Wie wordt de nieuwe wedstrijdsecretaris van vv Zundert.

dinsdag 27 mei 2014, 20:30

Sinds einde vorig seizoen is het jeugdbestuur op zoek naar een wedstrijdsecretaris jeugd. De huidige secretaris, Peter Mensen heeft aangegeven te willen stoppen met deze functie.  Tot op heden is het jeugdbestuur er echter nog niet in geslaagd om een opvolger te vinden voor deze belangrijke functie. Meerdere mensen zijn benaderd maar een opvolger is nog niet gevonden. Peter heeft daarom ook dit seizoen het wedstrijdsecretariaat op zich genomen en de vereniging niet in de steek gelaten waarvoor het bestuur Peter zeer erkentelijk is. Ook het nieuwe seizoen zal door Peter worden opgestart, maar daarna stopt Peter definitief……en wie gaat er dan zorgen dat al onze jeugdleden iedere zaterdag een wedstrijd kunnen spelen?

De competitie-, beker- en vriendschappelijke wedstrijden komen immers niet vanzelf tot stand. Hier heb je iemand voor nodig die dit regelt……de wedstrijdsecretaris. De wedstrijdsecretaris communiceert met de KNVB, de wedstrijdsecretarissen van andere verenigingen en de leiders/coördinatoren van vv Zundert. De KNVB zorgt voor het wekelijkse voetbalprogramma inclusief aanvangstijden. De wedstrijdsecretaris communiceert dit binnen de vereniging en zorgt dat wedstrijden worden verzet, uitgesteld of vastgelegd. De communicatie verloopt hoofdzakelijk per email en het werk kan thuis vanachter de computer geregeld worden. Wel is het een must om email dagelijks te checken en hierop adequaat te reageren.

Het jeugdbestuur zoekt voor deze functie een accurate vrijwilliger, man of vrouw met verantwoordelijkheidsgevoel. Ook is het mogelijk het wedstrijdsecretariaat met een groepje mensen op te pakken, door bijvoorbeeld een centraal emailadres van de vereniging, zodat vele handen licht werk maken!

Ben jij het afgelopen jaar niet benaderd, maar heb je wel oren naar de functie?
Wil jij de jeugd van VV Zundert uit de brand helpen?
Twijfel je of de functie iets voor je is, maar wil je er graag eerst eens over praten?
Of wil je eventueel wel een helpende hand bieden, maar wel samen met anderen?

Bel of email jeugdvoorzitter Jacqueline Backx voor informatie.  tel. 076 5974992, email fam.backx@home.nl