Website vernieuwd

vrijdag 17 september 2010, 20:32

Er werd al veel over gesproken, maar nu is hij er dan. Onze vernieuwde site. Na een kleine 5 jaar vonden wij dat onze site wel eens vernieuwd mocht worden. Wij hebben Planit Works bereid gevonden om deze nieuwe, prachtige layout voor ons te ontwikkelen. Net zoals onze vorige website moesten veel mensen input kunnen geven op de nieuwe site. Dit was van groot belang want het is gebleken. HET WERKT.

Is er veel veranderd?  Ja en nee. De grootste verandering zijn de team pagina's en het programma. Doordat o.m. de KNVB gestopt is met hun eigen site voor amateur clubs en ons doorverwijst naar voetbal.nl kunnen we de programma's en standen niet meer van de site overnemen. Op de nieuwe site kan je alle wedstrijden, uitslagen, leiders, trainers en verslagen vinden en lezen op je eigen teampagina.  Samen met het gastenboek zal dit weer een bekend gevoel geven. De standen moeten, helaas, zelf van voetbal.nl worden gehaald. Het programma zal dus per team te vinden zijn. Wij hebben Kees Boot bereid gevonden om al deze input wekelijks bij te gaan houden.

Natuurlijk hopen wij als club-info commissie dat U de nieuwe site ook een vooruitgang vindt en als er opmerkingen zijn horen wij dat graag. Zeer binnenkort zal iedereen die iets met de website doet worden uitgenodigd voor een informatie avondje.