vv Zundert voetbalquiZ

dinsdag 19 april 2011, 11:51

Binnenkortorganiseert vv Zundert een grootse voetbalquiz. Alle senioren, kaderleden, vrijwilligers en A-jeugd zijn van harte welkom.

Eerder dit seizoen, begin december toen de velden te slecht waren om te trainen werd de eerste voetbalquiz gehouden voor de senioren Heren en Dames.  De quiz bleek borg te staan voor een zeer gezellige avond waar verbaal fel gestreden werd om de eer. Kortom een geweldig succes dat navolging verdient. De quiz is nu naast alle senioren Heren, Dames en A-jeugd voorbehouden aan alle kaderleden en vrijwilligers. Durft het G-team ook een ploeg af te vaardigen? De deelnemers zullen in ploegen worden verdeeld die het sportief tegen elkaar gaan opnemen in verschillende categorieën zoals Ere-Eerste divisie, Buitenlands voetbal, Nederlands Elftal, WK-EK, Trainers, Stadion en VV Zundert.