VV Zundert POULE

vrijdag 4 september 2015, 11:00

De opzet van de poule is simpel en laagdrempelig: Voor een eenmalige inleg van € 5,00 speel je het hele voetbalseizoen mee en voorspel je wekelijks alle uitslagen in de 3e klasse A. Er worden prijzen uitgekeerd aan de winnaars van het dag-klassement (elke competitiezondag) en de eerste 5 van het algemeen eindklassement.

Het spel
Elke week voorspel je de uitslagen van alle wedstrijden in de 3e klasse A, de klasse waarin Zundert 1 dit seizoen speelt. Ook doe je een gokje op de speler die het eerste Zundertse doelpunt scoort. Je voorspellingen moeten vóór aanvang van de wedstrijden (14:30 uur) in het bezit zijn van Kees Boot of gedeponeerd zijn in de zwarte brievenbus in de entreehal van de kantine.

Hoe voorspel je de uitslagen
1. Uiterlijk dinsdagavond is het programma voor de eerstvolgende speelronde te vinden op www.vvzundert.nl. Kopieer het programma in je e-mailbericht, vul dit aan met je voorspelling en de eerste doelpuntenmaker namens Zundert 1. Mail vervolgens dit bericht vóór zondagmiddag 14:30 uur naar bwotje@gmail.com. Ook via Whats App en SMS kun je, je voorspelling naar Kees Boot sturen via T: 06-18604816
Of:
2. In de kantine worden wekelijks uitslagenbriefjes weggelegd waarop je, je voorspellingen kunt invullen. Deze briefjes dien je vóór zondagmiddag 14:30 in de zwarte brievenbus in de entreehal van de kantine te stoppen. Vergeet niet je naam te vermelden.

De puntentelling
• Voor elke goed geraden uitslag: 3 punten.
• Voor elke juiste “toto-uitslag” 1 punt.
• uitslag van de wedstrijd van Zundert 1 goed: 6 punten (dubbele punten).
• 1e vv Zundert-doelpuntenmaker goed: 1 punt (bonuspunt)

De Prijzen
Het totale inleggeld zal volledig aan prijzen worden uitgekeerd.
• Elke speelronde prijs voor de weekwinnaar. Bij meerdere winnaars wordt het “daggeld” gedeeld.
• Prijzen voor de nummers 1 t/m 5 van het algemeen eindklassement.
De verdeelsleutel voor deze prijzen wordt later bekend gemaakt en is afhankelijk van het aantal spelers. Het prijzengeld wordt aan het einde van het seizoen uitgekeerd.

Aanmelden
Door je uitslagen te mailen, Whats-appen, SMS-en of in de zwarte brievenbus te gooien meld je jezelf automatisch aan.

Start van de poule
Vanaf speelronde 2, zondag 13 september kunnen de uitslagen worden voorspeld. Later instappen is altijd mogelijk. Eén of meerdere speelronden vergeten in te vullen leidt NIET tot uitsluiting van deelname aan de poule.

Publicatie
Weekwinnaars en tussenstanden worden wekelijks via de website bekend gemaakt. Op de homepage van www.vvzundert.nl staat rechtsboven het logootje van de VV Zundert poule. Door hier op te klikken ga je door naar de poulepagina met de uitslagen, tussenstanden en programma's.

BERICHT VOOR DE DEELNEMERS VAN VORIG SEIZOEN (2014-2015):
Kees Boot zal in de 2e helft van september, na zijn vakantie, het prijzengeld aan de winnaars uitkeren!