VV Zundert POULE

woensdag 21 augustus 2013, 22:20

Een poule waar iedereen, jong of oud aan mee kan doen door de simpele opzet en de laagdrempelige inlegkosten. Voor een eenmalige inleg van € 5,00 vóór de eerste competitiewedstrijd speel je het hele seizoen mee en voorspel je wekelijks alle uitslagen in de 4e klasse D.

Speelronde 1

THUISUIT
SchijfRBC
BavelVVR
BarçaAdvendo
ChaamZundert
ViolaWDS '19
WernhoutSprundel
Gloria UCSAB

Spelregels

• Het doorgeven van 7 uitslagen van de wedstrijden die bij Zundert 1 in de competitie staan in de 4e klasse D voor aanvang van de wedstrijden (half 3 dus).
  • In de kantine zal wekelijks het wedstrijdprogramma weggelegd worden waarop je de uitslagen kunt invullen. Deze formulieren kunnen worden ingeleverd in een bus die daar voor weggezet zal worden. Na half 3 is het niet meer mogelijk om je poule in te leveren.
  • Mocht je niet in de gelegenheid zijn om het formulier in te vullen dan kunnen de uitslagen ook worden doorgegeven aan Kees Boot. Dit kan op verschillende manieren:

Via Whats App, SMS of bellen naar Kees Boot tel 06-18604816 of per  email tav bwotje@gmail.com

De puntentelling

• Indien je de uitslag juist hebt dan krijg je hiervoor 3 punten. Totouitslag juist dan verdien je hiervoor 1 punt. Indien je de uitslag van de wedstrijd van Zundert 1 goed hebt dan krijg je dubbele punten.
  • Als bonus vraag zal gevraagd worden welke speler het eerste doelpunt scoort voor Zundert.

De Prijzen

• Het inleggeld bedraagt € 5,-. Graag voor aanvang van de poule betalen. Het prijzengeld zal in zijn geheel worden uitgekeerd. De prijzen worden als volgt verdeeld:

25% voor het weekklassement en de tussenstand
-  € 10,- voor de weekwinnaar (bij meerdere weekwinnaars wordt het daggeld verdeeld). Echter prijzen beneden de € 2,50 per persoon worden niet uitgekeerd. Het complete daggeld gaat dan in de jackpot voor de volgende wedstrijdronde
-  € 2,50 voor de leider in de tussenstand

75% voor het eindklassement:
-  Nummer 1 (25%), nummer 2 (20%), nummer 3 (15%), nummer 4 (10%) en nummer 5 (%) in het eindklassement

Weekwinnaars en tussenstanden worden wekelijks via de website bekend gemaakt.

Vragen

Voor eventuele vragen over de poule kun je contact opnemen met Kees Boot (06) 18604816