Vrijwilligersdag 2013

dinsdag 30 april 2013, 23:00

Aan het einde van het seizoen organiseert het bestuur weer een VRIJWILLIGERSDAG voor alle kaderleden, de vrijwilligers van VV Zundert, en hun partners als dank voor hun inzet deze voetbaljaargang.

Dit jaar is de vrijwilligersdag gepland op zaterdag 25 mei. Rond het middaguur zal gestart worden met een leuk en sportief programma voor jong en oud. Vanzelfsprekend zal er goed voor de inwendige mens worden gezorgd. Voor de deelnemende kaderleden en hun partners is deze dag natuurlijk geheel kosteloos.

Alle kaderleden van VV Zundert hebben onlangs een uitnodiging voor deze dag ontvangen. Aanmelden voor de vrijwilligers dag kan tot 5 mei a.s. bij voorkeur via  loekhavermans@home.nl  of aan de bar van de kantine.

De organisatie is in handen van Loek Havermans en Jacqueline Backx.