Vrijwilligersdag 2014 culinair top!

donderdag 29 mei 2014, 18:00

Zaterdag 24 mei organiseerde het bestuur de vrijwilligersdag, een gezellige bijeenkomst voor alle kaderleden om hen te bedanken voor hun inzet het afgelopen seizoen. Van Beers – Son B.V. Kabelwerken trad op als sponsor van deze dag die om 17:00 uur startte met een aperitief. Vanaf 18:00 uur stond een quiz-diner op het programma. Jaap Hoekman van Café de Ossekop en Joost Havermans van Café-Zaal Victoria hadden met hun personeel een voortreffelijk vijf-gangen diner bereid dat tussen de quizronden door werd uitgeserveerd. Quizmaster en organisator Jan van der Aa had vijf quizronden voor de deelnemers in petto met o.a. vragen over ‘24 mei in de geschiedenis’, voetbal in het algemeen, champions-league, gemeente Zundert en voetbalvereniging Zundert. Tot na het dessert en de laatste ronde bleef het spannend welke groep zich eindwinnaar mocht noemen. “Number One” bleek uiteindelijk over de meeste kennis te beschikken.

Helaas was de nog bekend te maken verenigingsman/vrouw niet aanwezig en bleef dit nog even een geheim. Wel werden Jos Wouters en Pieter van Elsacker in de bloemetjes gezet voor hun jarenlange inzet als assistenscheidsrechter en scheidsrechter. Hierna kon ieder genieten van de Champions League finale en/of gezellig wat kletsen. Mede dankzij Van Beers-Son B.V. Kabelwerken bleef het nog lang gezellig op de Wildert!