Voetbaltalenten actief

woensdag 8 juni 2011, 23:30

Het voetbalseizoen is nog niet voor iedereen ten einde gekomen. Voor enkele jeugdspelers van onze vereniging krijgt deze voetbaljaargang namelijk nog een leuk staartje.

De E1 spelers Cas van Oijen en Joey Daemen ontvingen een uitnodiging van de KNVB voor deelname aan twee selectieactiviteiten in het kader van de Regionale VoetbalTrainingen. Samen met 48 andere kinderen uit de regio Breda krijgen zij op 8 en 15 juni op de velden van vv Baronie een selectietraining aangeboden. De meest talentvolle spelers zullen vanaf september daadwerkelijk aan deze extra RVT-trainingen mogen deelnemen.

D1 speler Steven Braspenning heeft zich in de regioselectie Breda jongens onder 12 jaar gespeeld.  15 juni speelt Steven met deze selectie een oefenwedstrijd tegen Baronie D1. Vervolgens neemt hij op zaterdag 18 juni met de regioselectie deel aan het eindtoernooi van de KNVB regioteams bij vv MOC ’17 te Bergen op Zoom.

Cas, Joey en Steven heel veel succes toegewenst!