Voetballers gezocht

maandag 21 oktober 2024, 18:00

Sluit je aan bij het vrijdagavond 7 tegen 7 team van v.v. Zundert.

Na de gezellige wedstrijd tussen de Zundert Stars en de oud-kampioenen was het weer gaan kriebelen bij een groot aantal oud-spelers. Met een clubje van 14 man werd in het seizoen 2022-2023 vol goede moed de grasmat opnieuw opgezocht. Met veel plezier en ook nog met veel succes.

Zowel de competitie voor de winterstop als die na de winterstop werd winnend afgesloten. Een unicum binnen v.v. Zundert. Een seniorenteam dat tweemaal in één seizoen kampioen werd. Maar belangrijker was het plezier, voor, tijdens én na de wedstrijden.

Daarom is het extra jammer dat vanwege uiteenlopende redenen (werk, blessure of privéoorzaken) er onvoldoende spelers waren om het aan te durven er nog een seizoen aan vast te plakken. Maar het blijft kriebelen. Daarom een nieuwe oproep, voor aansluiten bij v.v. Zundert 7x7 35+ of v.v. Zundert 45+. Beide varianten zijn denkbaar.

Heb je zelf interesse of ken je iemand die altijd hoog opgeeft van zijn voetbalprestaties in het verleden, maar intussen niet meer voetbalt, laat het ons weten. We willen ná de winterstop graag opnieuw 1 of 2 teams inschrijven.

De competitie bestaat uit 5 toernooitjes voor de winterstop en 5 erna. Dus maximaal 10 vrijdagavonden, maar al wil je op de reservelijst, laat het weten. Daarnaast mag je iedere donderdagavond met de overige senioren trainen om “in shape” te blijven. Ook dan is de kantine geopend, het is dan namelijk clubavond.  Voor meer informatie: seniorenvoetbal@vvzundert.nl