Voetbalclinic in de herfstvakantie

vrijdag 10 oktober 2014, 16:00

Op woensdag 22 oktober organiseren de meiden van het CTO Eindhoven een voetbalclinic bij vv DBS in Eindhoven. Ben jij een meisjes tussen de 10 en de 11 jaar oud en houd jij van voetballen? Dan is deze clinic echt iets voor jou!

De meiden van het CTO Eindhoven zijn namelijk niet zomaar een paar meiden die graag tegen een balletje trappen.  Deze meiden beoefenen voetbal op topsportniveau. Zij trainen zes keer per week, voetballen hun wedstrijd op hoog niveau en zijn allemaal al één of meerdere keren uitgekomen voor een Nederlands meisjeselftal in hun leeftijdscategorie. Het is daarom echt TOP om van deze meiden een voetbaltraining te krijgen!

Kom dus voetballen met de meiden van het CTO Eindhoven en schrijf je nu in!De inschrijfkosten bedragen €12,50 en het aanvangstijdstip is van 14.00 uur tot 17.00 uur. Het is een open inschrijving, d.w.z. dat je geen lid van een vereniging hoeft te zijn om mee te doen. Stuur een CC-tje van je aanmelding naar info@vvzundert.nl.  VV Zundert kan dan bekijken of er met het vervoer wat valt te combineren.

Vond je de clinic een leuke ervaring en wil je vaker voetballen? Informeer dan bij VV Zundert naar de mogelijkheden om trainingen te volgen en competitie te spelen. info@vvzundert.nl.