Vacatures G-teams

dinsdag 2 juli 2013, 23:00

VV Zundert organiseert al bijna 25 jaar G-voetbal voor mensen met een beperking. Momenteel telt de vereniging een 25-tal spelers die op A/B- en B/C-niveau aan de KNVB-competitie deelnemen.

Op A-niveau (G1-team) wordt gevoetbald met minimale aanpassing van de spelregels. De voetballers hebben een goed voetballend vermogen en zijn in staat om een prima spelletje op de mat te leggen. Op C-niveau (G2-team) zijn er meer spelregelaanpassingen, wordt louter recreatief gevoetbald, staat het plezier duidelijk voorop en zijn de spelers beperkter in omgang met de bal. De teams spelen 14 competitie-wedstrijden per seizoen, wat neerkomt op gemiddeld tweemaal per maand een wedstrijd op zaterdag.

Voor beide teams is vv Zundert op zoek naar een medebegeleid(st)er voor de wedstrijden op zaterdag. Globale kennis van het voetbalspel is gewenst. Daarnaast is er een vacature voor een extra trainer. Samen met de overige trainer(s)  verzorgt hij/zij de wekelijkse training op donderdagavond van 18:45 uur tot 19:45 uur. De functie van trainer kan ook in het kader van een maatschappelijke stage of CIOS-stage worden uitgevoerd.

Informatie kan ingewonnen worden bij Martin van Erk, coördinator van het G-voetbal. T: 0612941259 / E: martin@vvzundert.nl