Uitnodiging alle vrijwilligers alle edities Zundertse Selectie – NAC

zaterdag 20 augustus 2011, 20:25

Reden nu voor de Stichting Sponsorclub V.V. Zundert al deze personen van alle afgelopen vijftien edities nogmaals zeer hartelijk te bedanken voor iedere vorm van inzet. Nu niet alleen met een woord van dank. De tijd die eenieder in dit evenement heeft geïnvesteerd willen we gezamenlijk vieren met een blik op de prachtige herinneringen. Dat gaan we doen op zaterdag 24 september a.s., dus noteer deze datum alvast in je agenda!. Deze uitnodiging geldt voor alle vrijwilligers die hand- en spandiensten hebben verricht bij de vijftien edities die hebben plaatsgevonden. Het tijdstip en het programma zal terzijnertijd nog kenbaar worden gemaakt. Nu kunnen we al verklappen dat Jaap en Joost de stichting hebben aangeboden deze ‘happening’ culinair met een ‘hapje’ te willen verzorgen. ‘Deze vijftiende editie is een mijlpaal die we toch mooi met zijn allen bereikt hebben’, aldus Jaap en Joost. Namens de stichting ook alvast hartelijk dank voor jullie spontane bijdrage!

Het is helaas niet mogelijk iedereen persoonlijk een uitnodiging te versturen, zonder daarbij iemand over het hoofd zien. Vandaar deze uitnodiging op de website van V.V. Zundert. Je kunt jezelf en/of mede-vrijwilliger alvast aanmelden door een mail te zenden naar voetbalzundert@gmail.com met de vermelding van voor- en achternaam, “ik kom/ik kom niet” en telefoonnummer. Houd de website in de gaten voor het programma. Aanmelden kan tot eind augustus, dus reageer meteen door op het e-mailadres te klikken! Graag tot 24 september 2011.

Namens de Stichting Sponsorclub V.V. Zundert