Uitgeverij de Bode tracteert op gratis Avondje NAC

vrijdag 4 november 2016, 13:00

Als belangrijk lokaal en regionaal nieuwsmedium is Uitgeverij De Bode is al jaren kind aan huis bij NAC. Graag wil de uitgeverij zijn maatschappelijke betrokkenheid tonen en dit op ludieke wijze tot uiting brengen. In dit geval door de verenigingen uit de regio uit te nodigen voor het gratis meemaken van een heus ‘Avondje NAC’. Voor de competitiewedstrijd NAC- VVV Venlo op vrijdag 18 november 2016 stelt Uitgeverij de Bode 250 kaarten gratis beschikbaar aan de verschillende verenigingen en hun achterban. Er geldt een maximum van vijftien kaarten per aanvraag. Kaarten worden per loting verdeeld.

Welk jeugdteam wil naar het gratis Avondje NAC en waarom?

Het jeugdbestuur heeft ingeschreven op kaarten, hoopt er veel te mogen ontvangen en stelt deze natuurlijk beschikbaar aan de jeugdteams van onze club. Maar welk(e) jeugdteam(s) krijgt/krijgen de kaartjes? Schrijf met je team een motivatiebrief naar het jeugdbestuur en vertel daarin waarom jullie team een Avondje NAC heeft verdiend of graag naar deze voetbalwedstrijd wil! Jullie motivatiebrief kan tot donderdag 10 november gemaild worden naar jeugdvoorzitster Jacqueline Backx fam.backx@home.nl

Succes met jullie motivatie en........ wie weet is jullie team op 18 november live bij NAC Breda – VVV Venlo!