Trainingskampen

zaterdag 4 januari 2014, 19:00

Ook dit jaar gaan diverse selectieteams ter voorbereiding op de 2e seizoenshelft op trainingskamp.

De Dames zijn vrijdag 3 januari naar het Belgische Teuven vertrokken dat net over de grens ten zuidoosten van Maastricht ligt. Op zaterdag 4 januari staan de vriendschappelijke wedstrijden Eijsden VR1-Zundert VR1 en Eijsden VR2-Zundert VR2 gepland. Het overige programma is recreatief van aard waarbij de groepsbuilding centraal staat. Zondagmiddag 5 januari arriveren de Dames weer terug in Zundert

De selectie van Zundert 1 en 2 gaan van vrijdag 10 t/m zondag 12 januari op trainingskamp naar Bladel. Op vrijdagavond wordt eerst IndoorSoccer in Breda aangedaan. Op zaterdag speelt Zundert 1 om 18:00 uur tegen Bladella 1 dat koploper is in de 3e klasse D. Op hetzelfde tijdstip oefent Zundert 2 tegen Bladella 2 dat de 2e plaats in de 2e klasse D bezet. Op het programma staat ook nog een training, wandeling en een stapavond in Valkenswaard.

In hetzelfde weekend als de selectie gaat ook Zundert A1 op trainingskamp. Zij verblijven in Koudekerke en hebben op zaterdag een training en een oefenwedstrijd bij GPC Vlissingen op het programma staan. Op zaterdagavond gaat de groep stappen in Westkapelle en op zondagmorgen wordt nog een conditietraining op het strand voorgeschoteld!