Supporters met de bus naar Bavel

woensdag 14 maart 2012, 0:15

Zundert 1 zal zondag a.s. massaal gesteund worden in haar jacht op het kampioenschap.

Zoals het er op dit moment naar uitziet zullen er 3 busritten naar Bavel plaatsvinden. Iedereen die zich vóór dinsdagavond 13 maart 24.00 uur heeft opgegeven is verzekerd van een plaats in een van de bussen.

Opgeven kan nog tot woensdagavond 14 maart via martin@vvzundert.nl Wel wordt vanaf nu voorrang verleend aan jeugdleden.

De definitieve vertrektijden worden uiterlijk donderdag a.s. via deze site bekend gemaakt.

Het busvervoer wordt mogelijk gemaakt door de ROODZWARTE HARTEN

A.s. zaterdag kunnen de jeugdleden de gehele dag op het sportpark spandoeken maken waarmee ze Zundert 1 op zondag aan kunnen moedigen. Voor verf en lakens wordt gezorgd, maar mocht je oude lakens thuis hebben dan mag je deze natuurlijk meebrengen!