Supporters met de bus naar Bavel

zondag 11 maart 2012, 21:30

A.s. zondag speelt Zundert in Bavel tegen de gelijknamige club. Een gelijk spel is voor Zundert voldoende om kampioen te worden. Bavel zal de punten echter niet cadeau doen. De wedstrijd is een inhaalwedstrijd uit de 2e periode en Bavel heeft minimaal 1 punt nodig om zich te verzekeren van de tweede plaats achter  winnaar Zundert en zodoende ook van nacompetitie. Het belooft daarom een spannende en aantrekkelijke wedstrijd te worden.

Om dat ene punt te verzilveren kan ons vlaggenschip de steun van een grote roodzwarte supportersschare goed gebruiken.  vv Zundert zet daarom in ieder geval twee bussen in die de supporters gratis naar Bavel en weer terug naar Zundert brengen.

De bussen worden mogelijk gemaakt door de steun van de ROOD-ZWARTE HARTEN

Wil je mee meld je dan voor a.s. woensdag 14 maart aan via martin@vvzundert.nl.  voor de aanmeldingen geldt: “wie het eerst komt, wie het eerst maalt”, want vol = vol

Deze week zal via deze website het tijdstip van vertrek bekend worden gemaakt.