Stefan Lammerse thuis verrast!

woensdag 28 mei 2014, 22:00

Op de vrijwilligersdag zaterdag 24 mei jl. had het bestuur Stefan Lammerse graag willen uitroepen tot verenigingsman 2013-2014. Stefan was echter op vakantie en daardoor niet naar het sportpark te lokken. Jeugdvoorzitter Jacqueline Backx en clubfotografe Jeannette Damen verrasten hem daarom op woensdagavond 28 mei.

Stefan is zeven jaar geleden in aanraking gekomen met VV Zundert toen zoon Bryan kwam voetballen. Het eerste jaar was hij supporter van zijn zoon om het jaar daarop leider van Bryan’s elftal te worden. Daarna werd Stefan trainer en niet alleen van het team van Bryan. Inmiddels is hij trainer van meerdere jeugdteams. Een paar jaar geleden is hij toegetreden tot het jeugdbestuur waar hij o.a. verantwoordelijk is voor het inroosteren van de zaterdag coördinatoren. Inmiddels is hij ook verantwoordelijk voor de uitvoering van het scheidrechtersopleidingsplan. Hij benadert hiervoor de KNVB, organiseert de scheidsrechterscursussen en is contactpersoon voor de kinderen. Hij doet dit met zoveel plezier dat hij inmiddels de jeugdscheidsrechters ook indeelt voor de wedstrijden op zaterdag. Stefan is mede-organisator van het Vriendjes & Vriendinnetjes toernooi en de Vriendinnendag. Daarnaast is Stefan behulpzaam bij de sportstimulering op de scholen en de nazorg; Hij zorgt dat alle kampioenschappen van de jeugdteams goed gevierd kunnen worden; Hij coördineert de lotenverkoop van Zundert-NAC; Hij verricht hand en spandiensten bij het eigen D toernooi, het E&F kamp en tal van andere activiteiten. Kortom Stefan zegt niet snel nee als je bovenstaande opsomming leest en verdient daarom dik en dik de titel verenigingsman 2013-2014.

Stefan was zeer verrast door de komst van Jacqueline en Jeannette en was zeer verheugd dat hij gekozen was. Maar bovenal doet hij zijn werkzaamheden voor VV Zundert graag en met heel veel plezier.