Sportiviteit & Respect

woensdag 29 februari 2012, 21:00

Volgende week start de vereniging samen met de KNVB twee kaderavonden over Sportiviteit & Respect. Jeugdspelers moeten met plezier kunnen voetballen. Trainers en begeleiders spelen hierin een belangrijke rol.

Alle jeugdleiders en –trainers hebben een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan deze avonden.

De laatste dagen hebben andere leden en ouders laten blijken ook belangstelling te hebben voor deze kaderavonden. Zij zijn dinsdagavond welkom bij de kaderavond die begint om 19.00 uur in de kantine. Graag wel van te voren aanmelden bij Jacqueline Backx: fam.backx@home.nl.

Aan de hand van DVD scènes en eigen praktijkvoorbeelden komen actuele onderwerpen aan de orde als:
Wat doe je als ouders ‘helpen coachen’ langs de lijn?
Hoe zorg je ervoor dat alle spelers van je team plezier in het voetballen houden?
Hoe reageer je als een van je spelers een speler van de tegenstander uitscheldt?
Hoe zorg je ervoor dat je spelers gemotiveerd blijven, ook als ze pubergedrag vertonen?