Scheidsrechtersdiploma

maandag 16 januari 2012, 23:00

Zaterdag 14 januari hebben 12 jeugdleden van vv Zundert en 2 van Moerse Boys met succes deelgenomen aan de door vv Zundert georganiseerde cursus pupillenscheidsrechter welke werd gegeven door  KNVB docent Ad van Hoek.

Normaal gesproken organiseren we deze cursus in de herfstvakantie maar toen was er niet voldoende belangstelling om diverse redenen.

Nu konden om 9.30 uur meer dan voldoende deelnemers aanschuiven in de kantine van vv Zundert om de leerstof eigen te maken en deze gedurende deze dag 2 keer buiten in de praktijk brengen. Om 10.30 speelde twee F  teams van onze vereniging een wedstrijd en na de lunch omstreeks 13.30 uur  speelden twee E teams een wedstrijd om op deze manier de aspirant scheidsrechters te laten proeven hoe het in de wedstrijd er aan toe kan gaan.

Ad van Hoek was vol lof over het getoonde optreden van onze leerlingen en kon aan het eind van de cursus niet anders dan met veel plezier alle deelnemers het wel verdiende certificaat uit te reiken. Jongens allemaal van harte PROFICIAT met het behalen van jullie diploma, we hopen dat je er veel wedstrijdplezier aan zult beleven.