Scheidsrechters bedankt!

woensdag 1 oktober 2014, 8:00

Het uitspreken van waardering naar de scheidsrechters staat deze week centraal. Want de bijna 30.000 scheidsrechters maken het mede mogelijk dat wekelijks 1,2 miljoen voetballers op het veld van het spelletje kunnen genieten!

De KNVB bedankt scheidsrechters onder andere door hen een persoonlijk presentje toe te sturen. Ook VV Zundert zal haar clubscheidsrechters deze week in het zonnetje zetten! Natuurlijk kunnen ook de teams laten zien dat ze de scheidsrechter waarderen. Neem bijvoorbeeld een bedankje mee of trakteer de scheidsrechter na de wedstrijd op een consumptie!

Heeft jouw team een leuke of originele actie? Deel dan je foto op Twitter met #ScheidsBedankt of plaats een berichtje op www.facebook.com/scheidsrechtersom te laten zien hoe jouw team de scheidsrechter in het zonnetje zet. De leukste actie wordt beloond met een spelregelavond, gegeven door een scheidsrechter uit het betaald voetbal en een artikel op voetbal.nl.