Saundraudiga toernooi

dinsdag 9 augustus 2016, 10:59

Start seizoen Zundertse clubs voor selectieteams, dames en veteranen

Komend weekend Sandraudigatoernooi bij VV Zundert

Op 12, 13 en 14 augustus vindt het jaarlijkse Sandraudigatoernooi plaats. Plaats van handeling is dit jaar Sportpark De Wildert, waar vv Zundert als gastheer fungeert. Alle voetbalverenigingen uit de gemeente Zundert (+ Schijf)  komen dan in actie. Er is een toernooi voor de eerste elftallen, de damesselecties en de veteranen.

Selectieteams spelen op vrijdag en zondag

VV Achtmaal, Moerse Boys, VV Schijf, VVR, Wernhout en VV Zundert spelen op vrijdag allen 2 wedstrijden. Op zondag vinden dan de kruisfinales plaats. Het toernooi start dan om 13.00 uur. De finale is om 15.00 uur. Vorig jaar wist de selectie van VV Zundert het toernooi te winnen.

Het programma op vrijdag 12 augustus:

Poule A                                                         Poule B

18.30 uur Achtmaal – Schijf                            Wernhout – VVR

19.30 uur Schijf – Zundert                              Moerse Boys – Wernhout

20.30 uur Zundert – Achtmaal                         VVR – Moerse Boys

Veteranentoernooi op zaterdag in het teken van Memorial Richard Kouwenberg

Vorig jaar werd dit toernooi voor het eerst gespeeld bij vv Wernhout en bleek een goede formule binnen het hoofdtoernooi. Fairplay en gezelligheid stonden hoog in het vaandel. VV Zundert organiseert dit toernooi met een speciaal thema. Ruim 10 jaar geleden overleed Richard Kouwenberg, speler van het veteranenteam, door een hartstilstand op 39-jarige leeftijd tijdens de wedstrijd Zundert 6 -  DEVO. De vereniging wil dit herdenken bij dit veteranentoernooi en koppelt aan dit toernooi de naam Memorial Richard Kouwenberg. De wedstrijden beginnen om 15.30 uur.

Damestoernooi op zondag

Ook de dames hebben al enkele jaren binnen het Sandraudigatoernooi hun eigen toernooi. Dit toernooi wordt op zondagmorgen afgewerkt. De wedstrijden starten om 09.30 uur.

Supporters van harte welkom

Uiteraard zijn alle supporters van harte welkom bij dit mooie gezellige toernooi.