Sandraudiga toernooi 2014

vrijdag 8 augustus 2014, 13:00

Dit weekend wordt voor de 18e keer het Sandraudiga toernooi gespeeld. Op dit jaarlijkse toernooi spelen de heren- en damesselecties van de Zundertse voetbalverenigingen (VV Achtmaal, VV Wernhout, VVR, VV Zundert en Moerse Boys) en VV Schijf tegen elkaar. Gastheer van deze editie is vv Achtmaal.

De heren spelen op vrijdagavond 8 augustus en zondag 10 augustus. Zundert 1 speelt vrijdag twee wedstrijden. Om 19:30 uur tegen Schijf en om 20:30 uur tegen VVR. Op zondag speelt Zundert 1 om 12:00 uur tegen Wernhout en aansluitend om 13:00 uur tegen Moerse Boys. Zundert sluit om 15:00 uur tegen Achtmaal het toernooi af. De wedstrijden duren 45 minuten en na elke wedstrijd worden er strafschoppen genomen voor een aparte strafschoppen-competitie.

De Dames spelen hun toernooi op zaterdag 9 augustus. Zundert VR1 neemt dit jaar niet deel.

Alle supporters en liefhebbers zijn van harte welkom bij vv Achtmaal op het sportpark aan de Buntweg 7 te Achtmaal.