Rood-Zwarte-Harten-Actie 2014

maandag 4 november 2013, 21:25

November: het mooie weer is weer voorbij en de donkere dagen staan ons te wachten. Ook het einde van het jaar komt weer in zicht. Dit betekent ook het einde van de steun van onze “Rood-Zwarte-Harten” voor 2013!! Maar niet getreurd, ook in 2014 kun je onze vereniging blijven steunen door je “Rood-Zwarte-Hart” te laten zien.

Met deze actie vanuit de sponsorcommissie kun je VV Zundert een jaar lang steunen met een bedrag van 10 euro.  Met deze bijdrage kunnen we activiteiten ondersteunen ten behoeve van onze club en haar supporters. Zo heeft de vereniging met hulp van de “Rood-Zwarte-Harten” afgelopen jaar nieuwe stamtafels voor in de kantine kunnen aanschaffen!

Dit jaar zal de actie plaats vinden vanaf november. Je kunt je op verschillende manieren aanmelden voor de actie: via een aanmeldformulier dat je achter de bar in de kantine kan verkrijgen (en inleveren) of via Sjoerd Willemsen, Piet Jacobs, Mitchell Roovers of Rick Nelemans. Bij hen kan je ook terecht  met ideeën voor de actie en eventuele suggesties waar de “Rood-Zwarte-Harten” ondersteunend zouden kunnen optreden.

Als dank wordt je natuurlijk weer een jaar lang geëerd als sponsor van de vereniging door middel van het grote Rood-ZwarteHarten bord in de kantine!