Rood-Zwarte-Harten-Actie

woensdag 9 november 2011, 23:25

Rood-Zwarte-Harten-Actie

Elk jaar wordt binnen onze vereniging de Rood-Zwarte-Harten-Actie”gehouden. Met deze actie vanuit de sponsorcommissie kan jij je ‘Rood-Zwarte hart’ tonen en de VV Zundert een jaar lang steunen met een bedrag van 10 euro: een kleine bijdrage, zeker gezien de lage contributie van onze vereniging. Ook niet-leden kunnen op deze manier zonder verdere verplichtingen hun steun betuigen aan onze club. De opbrengst van deze actie komt bovendien geheel ten goede aan de VV Zundert en elk jaar probeert men een project of idee te ondersteunen waar heel de vereniging profijt van heeft (zoals bijvoorbeeld de staantafels in de kantine). Ideeën en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom! Dit jaar zal de actie in november plaatsvinden. Mocht je niet benaderd worden door een van onze contactpersonen, dan kan je ook zelf een Rood-Zwarte-Harten-formulier invullen (achter de bar verkrijgbaar).  Als dank wordt je een heel jaar lang geëerd als sponsor van de vereniging door middel van het grote  Rood-Zwarte-Harten bord in de kantine!

De contactpersonen zijn:
Zundert 1:          Ludwig v.d. Wouw
Zundert 2:          Piet Jacobs
Zundert 3:          Jesper v.d. Wouw
Zundert 4:          Sjoerd Willemsen
Zundert 5:          Fred Verheijen
Dames 1:           Ellen Damen
Dames 2:           Bonnie Daems
Overige leden en niet leden: Sjoerd Willemsen & Piet Jacobs

Voor meer informatie, ideeën en suggesties kunt u mailen naar: Jan@vvzundert.nl