Rikken en Quizzen

dinsdag 12 september 2017, 22:30

Ook dit seizoen gaat op de wekelijkse clubavond het rik- en quizseizoen weer van start. Na de leuke en spannende kaartavonden van vorig seizoen starten donderdagavond 21 september de Rikavonden weer. Lid of geen-lid, vanaf 20:30 uur bent u welkom in de kantine. Neem gerust bevriende kaartliefhebbers mee, zodat er een spannende kaartcompetitie met veel deelnemers kan worden gespeeld. De spelregels en meer informatie staan op www.vvzundert.nl Deelname is gratis en op onze clubavond zijn de consumpties tegen gereduceerd tarief. Graag tot donderdag 21 september en blokkeer gedurende het voetbalseizoen de derde donderdag van de maand in uw agenda.

De eerste donderdag van de maand staan de nu al legendarische quizavonden op het programma. Op donderdag 5 oktober zal quizmaster Kees Boot, na afloop van de trainingen (22:00 uur), voor de eerste keer dit seizoen de deelnemers weer een verrassende variatie aan quizvragen voorschotelen.

Ook hier is iedereen welkom en nieuwe teams, bestaande uit minimaal drie en maximaal vijf personen, kunnen elke maand instappen.