Renovatie kleedlokalen afgerond

maandag 13 juni 2011, 13:20

Eind april werd in opdracht van de gemeente Zundert door Bouwbedrijf Maas-Jacobs gestart met de renovatie van de natte ruimtes in kleedruimten 1 t/m 4. Maandag 6 juni werden de kleedlokalen, keurig volgens planning opgeleverd.

De doucheruimten zijn voorzien van nieuwe douchekoppen en nieuw tegelwerk op vloer en wand.  De ruimte is daarnaast groter geworden door het weghalen van enkele muurdammetjes. Ook het toilet is voorzien van nieuw sanitair en tegelwerk.

De vereniging heeft ook zelf geïnvesteerd in de kleedlokalen en de kleedruimten aangepakt. De wanden zijn tot een hoogte van 1m betegeld en daarboven overnieuw geverfd. De zitbanken zijn in de kleuren zwart en bordeaux-rood opgeschilderd.

Door de renovatie zien de kleedlokalen er weer prima uit. Alle Zundertteams zullen dit het komende seizoen kunnen ervaren.

Dank aan de gemeente, Bouwbedrijf Maas-Jacobs en alle onderaannemers die bij het project betrokken waren.

Een groot woord van dank aan alle vrijwilligers van onze club die tijdens de renovatie de handen uit de mouwen hebben gestoken door onder andere het schilderwerk uit te voeren. Ook de maandagploeg voor het schoonmaken van de lokalen.