Rabobank Clubkas Campagne

dinsdag 28 maart 2017, 22:00

Altijd al sponsor van VV Zundert willen zijn, zonder dat het jezelf geld kost?

Dit kan nu!

Sterker nog, deze kans moeten we als roodzwarte familie optimaal benutten. En alle vrienden, bekenden en familie mobiliseren om ook gratis sponsor te worden! Het enige wat je moet doen is tussen 6 aprilen 18 april stemmen op VV Zundert.

In een tijd waarin het steeds lastiger wordt om sponsors te vinden, waarin gemeente en KNVB steeds meer taken, verantwoordelijkheden en daarmee kosten bij de verenigingen neerleggen, is dit een unieke kans!!!

Al voor het tweede jaar op rij ondersteunt Rabobank de Zuidelijke Baronie alle verenigingen met extra financiële steun. De leden van de Rabobank, dus iedereen die een bankrekening bij de Rabobank heeft, mag stemmen op zijn of haar favoriete club of vrijwilligersorganisatie. De organisatie met de meeste stemmen ontvangt de hoogste sponsoring.

Dit jaar willen we de opbrengst van de Rabobank Clubkas Campagne besteden aan de aanschaf van materialen voor de nieuwe wedstrijdvormen die de KNVB met ingang van volgend seizoen heeft ingevoerd.

Bedenk welke Rabobank-leden jij kunt mobiliseren om zoveel mogelijk stemmen voor VV Zundert te vergaren en op deze manier, zoveel mogelijk geld in onze Clubkas te laten vloeien. In de “stemweken” zullen we met reminders, linkjes en handig door te sturen Whatsapp-berichten hulpmiddelen aanreiken om tot een zo hoog mogelijk resultaat te komen.

Wij rekenen op jullie, want denk niet alleen wat de vereniging voor jou kan doen, maar bedenk ook wat jij voor de vereniging kunt doen.

En dat is deze keer stemmen!!!

Voor meer informatie: