Programma's actueel

woensdag 17 augustus 2011, 19:00

Sinds enkele weken  is de KNVB Uitslagen en Programma widget actief op de vv Zundert website.

Deze speciaal door de KNVB voor de voetbalverenigingen ontwikkelde software maakt het mogelijk dat programma's, wedstrijdwijzigingen en uitslagen direct op de verenigingswebsite te lezen zijn.  De widget is direct gekoppeld aan de KNVB Sportlink Clubapplicatie en het centrale KNVB systeem waardoor programma's wijzgingen en uitslagen altijd actueel zijn. Misverstanden over aanvangstijden en wedstrijdwijzigingen zouden dan ook tot het verleden moeten behoren.

Door snel handelen van onze infocommissie is vv Zundert een van de eerste verenigingen die gebruik maakt van het programma. Doordat het programma hartstikke nieuw is kan het mogelijk zijn dat er nog onvolkomenheden worden ontdekt.

Onder aan de 'home' pagina van vvzundert.nl is de clubwidget te vinden. In deze widget worden de programma's van alle Zundert teams vermeld. Op de teampagina's is in de rechterkolom de teamwidget actief. Deze widget geeft alle wedstrijden van het betreffende team aan.

Bovenaan de widgets bevinden zich 5 buttons. Door op de button "met het huisje" te klikken verschijnen alle thuiswedstrijden. Onder de button "huisje met pijl" zijn alle uitwedstrijden te lezen. BELANGRIJK IS DAN OOK DAT JE ALTIJD BEIDE BUTTONS AANKLIKT OM TE LEZEN WANNEER JE TEAM DE EERSTVOLGENDE WEDSTRIJD SPEELT.

Verder is er nog een button  (0:0) waarmee uitslagen worden opgeroepen, een button met het KNVB- logo met een link naar 'voetbal.nl' en een button met allerlei aan voetbal gerelateerde artikelen.