Programma en uitslagen op de site

woensdag 6 september 2017, 20:00

De KNVB heeft in samenwerking met Sportlink nieuwe apps ontwikkeld om programma's, uitslagen en standen te delen met de leden en supporters. Indien je met je e-mailadres bekend bent bij de KNVB krijg je toegang tot de voetbal.nl-app en vind je snel alle informatie over je team.

Onze vereniging wil graag dat alle leden en supporters ook op onze website inzicht hebben tot de programma's, uitslagen en standen. In het hoofdmenu onder [wedstrijden] blijft het mogelijk om [programma] en [uitslagen] van onze teams te bekijken.

Via een link wordt je doorverwezen naar voetbal.nl. Ben je niet bekend bij de KNVB gebruik dan onderstaand e-mailadres en wachtwoord

E-MAILADRES: wedstrijden@vvzundert.nl
WACHTWOORD: vvz12345

Binnenkort zal op elke teampagina onder 'extra informatie' een link worden opgenomen naar de betreffende teampagina op voetbal.nl. Ook hier kan met bovenstaand emailadres en wachtwoord worden ingelogd.