Opvallend grote opkomst Algemene Ledenvergadering

woensdag 1 november 2017, 22:00

Afgelopen maandag 30 oktober vond onder grote belangstelling de Algemene Ledenvergadering plaats. In een volgepakte kantine werd door het tonen van een Powerpoint presentatie nog eens stil gestaan bij de hoogte- en dieptepunten van het seizoen 2016-2017. Al met al een jaar om met trots op terug te kijken. 85 jaar en nog steeds een gezonde, gezellige maar ook goed presterende vereniging met heel veel enthousiaste vrijwilligers.

Daarna werden de financiën van 2016-2017 behandeld, maar natuurlijk ook gekeken naar de begroting van 2017-2018. De cijfers zagen er prima uit, vooral dankzij de trouwe sponsors en de goede kantine opbrengsten. Samen met contributiegelden toch de drie pijlers waar de vereniging op draait. De drie pijlers, naast de onbetaalbare vrijwilligers natuurlijk.

Tijdens de verkiezingen werden Eduard van Elsacker (technische zaken)en Corné Verschuuren (infocommissie) gekozen door de vergadering in plaats van de aftredende Hans Damen en Martin van Erk. Jacqueline Backx (jeugdcommissie) werd herkozen, zodat het aantal bestuursleden op peil blijft. Hans en Martin werden nog in het zonnetje gezet, waarover meer elders op deze website in een apart nieuwsbericht.

Vervolgens volgde vier nieuwe punten die het bestuur de leden voor wilde leggen. Om daarna af te sluiten met een rondvraag. Ook hier bleek de betrokkenheid van de leden weer. Met goede vragen werd het bestuur weer geholpen om vervolgstappen te kunnen maken in het uitbouwen van de vereniging.

Tenslotte werd nadat de vergadering was afgesloten, onder het genot van een drankje nog volop nagepraat, zoals dat hoort. Het was mooi om te zien dat er zo’n grote opkomst was en dat er leden vanuit alle leeftijden de moeite genomen hadden aanwezig te zijn.