Nieuwsbrief De Spil

maandag 29 oktober 2012, 23:00

Einde vorig seizoen werd al aangekondigd dat de Spil een nieuwe weg inslaat. Vanaf vandaag verschijnt de Spil in de vorm van een digitale nieuwsbrief. De bedoeling is dat deze brief steeds aan het begin van de maand verschijnt met de agenda voor de komende maand, de belangrijkste nieuwsfeiten van dat moment en korte verslagen van activiteiten. Kortom iedereen wordt geinformeerd over wat er bij vv Zundert gebeurt.

In de rechterkolom van de home pagina kun je de nieuwsbrief van november 2012 downloaden.

Vanaf december kun je de nieuwsbrief in je eigen mailbox ontvangen. Je dient jezelf wel via onderstaande link aan te melden. Stel je geen prijs meer op de nieuwsbrief dan kun je jezelf ook weer eenvoudig afmelden.

Leden en supporters van onze vereniging die niet over internet of email beschikken kunnen voorlopig een papieren versie ontvangen. Teken hiervoor in op de lijst die in het jeugdhonk op het rode bord hangt of bel Martin van Erk 06 12941259