Nieuwjaarsborrel

zaterdag 6 januari 2018, 8:00

Nieuwjaarsborrel zondag 7 januari

Morgen, zondag 7 januari wordt, voor alle leden en ‘ouders van jeugdleden’, vrijwilligers, sponsors, supporters en partners in de kantine de nieuwjaarsborrel gehouden.

Ook het afgelopen jaar is zowel organisatorisch als sportief goed verlopen. Gedenkwaardige momenten als het 85-jarig bestaan, de terugkeer van de derby en vele leuke trainingen, wedstrijden en activiteiten maken 2017 een jaar om niet snel te vergeten.

Om dit jaar af te sluiten en vooral om het nieuwe jaar in te luiden organiseert V.V. Zundert een nieuwjaarsborrel. Bij deze willen we u en uw partner dan ook van harte uitnodigen om samen met ons het glas te heffen en te proosten op een nieuw sportief en hopelijk succesvol jaar. De selecties van zowel de heren als de dames keren deze middag terug van het trainingskamp ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft en zullen ook aanwezig zijn op de nieuwjaarsborrel. De nieuwjaarsborrel is van 14.00 uur tot 18.00 uur. Alle aanwezig zullen enkele consumptiebonnen ontvangen. De overige drankjes zullen tegen het “donderdagavond = clubavond”- tarief van €1,50 verkrijgbaar zijn.

Aanmelden is niet nodig, wij hopen u, morgen, zondag 7 januari te mogen ontmoeten in de kantine. Met sportieve groet, bestuur VV Zundert