Nieuw lid sponsorcommissie

woensdag 7 november 2012, 22:00

Charles van harte welkom en mede door jouw komst blijft de totale sponsoring mede in goede handen. Gememoreerd moet worden dat Sjol, “achter de schermen “, toch steeds zijn bekende “sponsorsteen “ is blijven bijgedragen, dus we konden toch altijd al op hem rekenen, maar toch..! Ondanks zijn grote inzet al voor de club, heeft hij altijd aangegeven graag weer tot de sponsorcommsissie toe te willen treden en we zijn dan ook blij dat hij daar nog tijd en gelegenheid voor heeft gevonden.

Aangezien Sjol ook nog lid en voorganger is van de stichting Zundert-Nac en er op termijn wordt gestreefd naar een steeds nauwere samenwerking tussen de sponsorcommissie en de stichting Zundert-Nac, is het – vooruitlopend daar op, al een meerwaarde dat hij als intermediair voor Zundert-N.A.C. en de sponsorcommissie kan gaan optreden.

De sponsorcommissie verjongt er met de komst van Sjol natuurlijk niet op, maar wij zijn, zoals bekend, allen nog jong van geest, zorgt Sjoerd natuurlijk voor de jeugdige noot en het doen dalen van de gemiddelde leeftijd, maar zou een verjonging van onze commissie van harte worden toe gejuicht!!

Zij die, tenminste 10 jaar jonger zijn dan wij, kunnen zich bij de leden van de sponsorcommissie aanmelden. Een prima opleiding in het sponsorvak en een heleboel waardering zal Uw deel zijn!!

Sjol, nogmaals welkom en we zien je op 20 november a.a. om 20.00 uur in de bestuurskamer.

Namens de sponsorcommissie,

Luc van Erck.