Nacompetitie Zundert A1

woensdag 15 mei 2013, 21:40

De A1 van Zundert heeft op 11 mei in de eerste ronde van de nacompetitie afgerekend met de andere periodekampioenen uit de eigen klasse. In de 1e wedstrijd werd Beek Vooruit A1 na een 2-0 ruststand met 4-0 aan de kant geschoven. Dit betekende direct al een bonuspunt gezien het doelsaldo. Na de overwinning van Klundert op Beek Vooruit was duidelijk dat een gelijkspel in de 2e wedstrijd voldoende zou zijn. Zundert speelde echter ook tegen Klundert een prima wedstrijd en won verdiend met 3-0.

In de 2e ronde moet Zundert het op 25 mei opnemen tegen SC Gastel A1 en BSC A1. Om 13:00 uur speelt BSC eerst tegen Gastel. Vervolgens komt Zundert A1 om 14:10 uur in actie tegen de verliezer van deze wedstrijd. Om 15:20 uur speelt Zundert zijn 2e wedstrijd. De locatie waar de wedstrijden worden gespeeld is nog iet bekend gemaakt.