Mike van Ommen kandidaat voorzitter

woensdag 24 april 2013, 22:50

Aan het einde van deze voetbaljaargang neemt Loek Havermans formeel afscheid als voorzitter van VV Zundert.

Drie jaar geleden, toen hij werd verkozen voor een 2e periode van 3 jaar, maakte hij al wereldkundig dat hij na deze periode de voorzittershamer zal neerleggen.Tot aan de eerstvolgende ledenvergadering, waarschijnlijk in oktober a.s. zal Loek de honneurs blijven waarnemen.

Het bestuur is de afgelopen maanden druk op zoek geweest naar een geschikte opvolger en is verheugd te kunnen melden dat in Mike van Ommen een kandidaat voorzitter is gevonden.

Mike is geen onbekende binnen de vereniging. Mike is al jarenlang actief bij het E- en F-kamp, traint de VV Zundert jeugdkeepers, is lid van het jeugdbestuur en heeft tot voor enkele jaren geleden zitting gehad in het hoofdbestuur als bestuurslid Info. VV Zundert zit Mike diep in het hart en daarom zal hij zijn politieke activiteiten op een laag pitje zetten om de voorzittersrol goed uit te kunnen voeren.

Op de ledenvergadering zal het bestuur Mike aan de leden voordragen die vervolgens hun stem kunnen uitbrengen.Tegenkandidaten kunnen  zich, gesteund door minimaal 5 andere leden, melden bij de secretaris